שירות לקוחות ותמיכה טכנית
דף הבית שירות לקוחות ותמיכה טכנית
אנו בטיפולוג נשמח ללוות אתכם בכל שלב ושלב בדרך לניהול נכון של העסק / הארגון שלכם!
אנו מעמידים לרשותכם מוקד שירות לקוחות מאוייש שיספק מענה לכל שאלותיכם בנושאי רישום, תמיכה טכנית, תשלומים, הצעות מחיר או בכל נושא אחר.
המוקד פעיל בימי ראשון עד חמישי, בשעות 9:00-18:00
במידה ויש לכם שאלה מחוץ לשעות הפעילות, תוכלו ליצור עימנו קשר בטופס הפנייה הנמצא בדף צור קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם.
כמו כן הנכם מוזמנים לעיין בדף שאלות ותשובות כלליות אודות מערכת טיפולוג
שלוחה 1 – למחלקת שירות לקוחות – למידע אודות תהליך ההרשמה, קבלת הצעת מחיר, תשלום ופרטים אודות מבצעים.
שלוחה 2 – למחלקת תמיכה טכנית.
שלוחה 3 – לנציג שירות המתמחה בליווי והטמעה עבור מרכזי טיפול, בתי ספר למטפלים, ארגונים, ומוסדות.
שלוחה 4 – לכל מידע נוסף.
מערכת טיפולוג קלה ונוחה לשימוש, אך אנו מודעים לקשיים המתלווים לעיתים בהטמעה של מערכת מיחשוב בארגון מעבר לתפעול המערכת, אם מבחינת שינויים בנהלי עבודה, קבלת החלטות לגבי אפשרויות השימוש, הדרכות עובדים ועוד’.
מעבר לשירות הלקוחות, ומוקד התמיכה הטכנית שלנו, אנו מציעים לארגונים מרובי מטפלים ייעוץ אישי צמוד של מומחה מטעמנו שילווה אתכם ואת ארגונכם בתהליך הטמעת המערכת בארגון ללא תשלום. הליווי יתבצע משלב הדרכת הסגל והעובדים עד שלב הרישום ושיפור תהליכי העבודה, תוך מיצוי כלל האפשרויות הטמונות בה.